Sunday, 15 January 2012

em

nak tahu x keharmonian sebuayh keluarga amat penting tuk kita...mcm tahun ni semua pun da makin besar ada orang ckp iz terlebih matang yeke kelakar sangat....tadi iz baru tengok telemovie kat astro prima yang bertajuk SAYANG ABAH ...cerita itu mambawa banyak pengajaran kepada kita sebagai seorang analk..sebenaranya cerita itu mengisahkan seorang penggutip sampah ( dia seorang pekak dan bisu )yang memungut seoran bayi dan di jadikan anaknya...dijadikan cerita anak nya ingin sangat jadi seorang penyanyi jadi abahnya membenarkannya walaupun berat hati lepas tu yang jahat tu bukan anak dia tapi mak cik dia...ayah suruh sampai kan benda pun dia x bagi...akhirnya abah dia itu meninggal kerana menghidap penyakit kanser tulang rase sedih sangat sob22 :'(..... j

No comments:

Post a Comment