Saturday, 11 February 2012

The smile

"THE FAKE SMILE CAN HIDE MILLION SMILE.."
i agree with this.....
mungkin kita rsa sunyi ...dan mungkin terasa macam tidak diperdulikan .....dan kadang2 rasa di hanya di gunakan je...
itu mungkin hanya lah perasaan kita je....bila kita nak kekal kan persahabatan kita kena lah saling memahami bukan.....
......kalau betul pun dia x pedulikan kita kita sepatutnya buat x peduli ....itulah adab kawan bukan ada sedih ,marah dan gembira

iz happy sangat sebab ada kawan macam korang...kalo korang tiada tahlah...
memang lah kita gaduh kadang dan saling kena mengejek tapi susah nak carik kawan macam korang...
maaf dan terima kasih semua sebab jadi kawan U...izzati ini


I LOve U All Friends................<3<3

Tuesday, 7 February 2012

CINTA

cinta...perlu ka cinta di bangku sekolah ....iz x kisah kalau ia tidak membuat kita jadi "gila"....
kedua dua pihak sepatutnya memberi peranan ... tengok sekarang ramai yang membuat perkara x sepatutnya kerana putus cinta..
iz paham kenapa mereka buat macam tu tapi itu still salah kan...
kita mestilah berusaha dan bertawakal ....bila di sekolah ini sepatutunya kena fokus  tapi x salah kalau nak bercinta kalo kena dengan caranya....
asalkan kita saling memahami dan sentiasa jujur antara diri korang sendiri....
harap2  diaorang x salah bila berfikir bercinta tu perkara main2...cikgu iz pernah kata bila kita dibangku sekolah semua nya cinta monyet...umi dan abah pun cakap macam tu..yelah sebagai ibu bapa mestilah risau kalau2 terjadi apa2 kat anak tersayang.....iz 
iz bukan cakap macam ini sebab x pernah paham apa itu cinta.....bukan ke kalau diri kita sendiri yang terluka kalau putus cinta...lagipun masa sekolah akan menyusahkan bila kita bercinta .....tapi iz tetap xkp x salah kalo bercinta masa sekolah asal kena dengan cara..... always smile....

Monday, 6 February 2012

kesunyian

semakin hari semakin terasa kekurangan  ....betula orang cakap kalo kita sayang akan sesuatu kita kene lepaskan...sekarng iz rasa macam kekurangan sangat ramai yang tinggal kan kita orang tapi buat macam mane kan semua ye kejarkan kejayaan dan cita2 ..
sebagai seorang kawan iz akan sentiasa doakan mereka...semoga kirta akan bertemu lagi....AMIN....sampai sini saja  ok....