Tuesday, 7 February 2012

CINTA

cinta...perlu ka cinta di bangku sekolah ....iz x kisah kalau ia tidak membuat kita jadi "gila"....
kedua dua pihak sepatutnya memberi peranan ... tengok sekarang ramai yang membuat perkara x sepatutnya kerana putus cinta..
iz paham kenapa mereka buat macam tu tapi itu still salah kan...
kita mestilah berusaha dan bertawakal ....bila di sekolah ini sepatutunya kena fokus  tapi x salah kalau nak bercinta kalo kena dengan caranya....
asalkan kita saling memahami dan sentiasa jujur antara diri korang sendiri....
harap2  diaorang x salah bila berfikir bercinta tu perkara main2...cikgu iz pernah kata bila kita dibangku sekolah semua nya cinta monyet...umi dan abah pun cakap macam tu..yelah sebagai ibu bapa mestilah risau kalau2 terjadi apa2 kat anak tersayang.....iz 
iz bukan cakap macam ini sebab x pernah paham apa itu cinta.....bukan ke kalau diri kita sendiri yang terluka kalau putus cinta...lagipun masa sekolah akan menyusahkan bila kita bercinta .....tapi iz tetap xkp x salah kalo bercinta masa sekolah asal kena dengan cara..... always smile....

No comments:

Post a Comment