Tuesday, 15 July 2014

MINGGU KE 7 DI KMPK

assalamualaikum ...tujuh minggu da uzma kat sini ..everything okay je duk sini...dapat banyak kawan...uzma ada ramai kawan baru ...dari macam macam negeri kat malaysia ni.... memanglah orang ckp susah duk matrik nie tpi uzma x pernah ckp senang duk matrik kene struggle ...kadang kadang stress macam nak pecah kepala .....benda yang paling uzma susah nak lalui ialah uzma kena berjauhan dengan umi dan abah dan zaim adik uzma....rindu sesangat...sekarang barulah faham dengan perasaan macam mana duduk asrama ...banyak ragam bila duduk kat sini biasalah hati manusia kan berbeza beza ...kita sebagai manusia  tak boleh menilai yang buruk kat seseorang ...

hah lupa pulak uzma rindu sangat kat aqis kawan uzma a.k,a my bff ...die sekarang belajar kat mardi ...mesti lepas ni boleh kahwin da sbb da cukup pakej da haha...rindu die ..in sha allah sesuatu hari nanti kita berjumpa ya balqis....mmuah kali 1000...

aisyah pulak belajar sama kat tempat uzma ...sama je cuma sekarang da pandai bergaya ..meletop kau...uzma gembira je tengok diorg dengan teman baru uzma kat sini...bulann puasa ni uzma nk sangat berubah kepada arah kebaikan nk sangat jadi lebih baik ...uzma patut berubah...yayay

Always smile :)

1 comment: