Tuesday, 24 May 2016

confius

Assalamualaikum da lama sangat tak berblogger..aku hampir habis satu tahun di ump ...apa yang aku dapat?? im not really sure....bila kita dah masuk 20-an ni macam macam benda baru yang kita kena tempuh ..dont afraid dont scare ALLAH sentiasa untuk kita...aku memang sangat tertanya sekarang apa yang akan berlaku kat aku ..pkenapa dia sentiasa didalam kepala aku sekarang. kalo betullah macam tu sepatutnya aku akan berdebar..ni tak pun hanya terfikir pasal dia je..aku pun pelik.

No comments:

Post a Comment