Tuesday, 6 December 2016

:)

kesabaran menanti menunggu terus menunggu...setiap perkara yang berlaku ada hikmah nya...dia da pun kembali setelah dua tahun hilang..perkara lepas?? tipu kalau aku cakap aku tak nak tahu apa yang berlaku...aku sayang dia sangat...aku tahu setiap ujian adalah bukti cinta-Nya terhadap hambanya....aku rasa da tiba masa untuk aku memaafkan dan melepaskan ...Mr.R tu....aku sayang dia dia sahabat peneman aku setiap masa aku susah ...tapi aku rasa ..yang kitaorang bukan ditempat sepatutnya..aku tahu benda camni tak perlu berlaku pun tapi..Bila meningkat dewasa mata aku lebih terbuka...aku cuba faham kenapa dan apa?...
aku tahu boleh tapi kenapa aku takut untuk tahu apa yang berlaku..aku taknak salahkan dia jadi aku salah kan diri aku ...aku cuma boleh lepaskan dia...dan uzma tolong buka hati kau untuk bahagia...
mari kita berusaha untuk memulakan yang baharu...kau ada umi abah and my baby zaim....kita boleh...

hakuna matata-always smile-UY

No comments:

Post a Comment